Recenze (18)
Predátoři (2010)
Po nejslabším dílu na téma “Predátor“ (Vetřelci vs Predátor 2), velmi milé překvapení, možná kvůli tomu že mám pro tento žánr slabost, se určitě rád podívám na další pokračování.
96 hodin (2008)
Čekal jsem dobrou podívanou, ale tohle je u mě snad nejlepší akční film za posledních 5 let, děj perfektně odsýpá, člověk se nenudí ani na vteřinu (což se mi nestává ani u vychvalovanějších filmů) a zápletka mi také sedla, nemůžu jinak než hodnotit plným počtem.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Asi můj nejoblíbenější hororový pořad/ seriál, nejenže jsem se u něho pravidelně bál v dětství, ale i v dospělosti z některých dílů pořád mrazí..
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Hodnocení "odpad!" tímto pořadem nabylo nových rozměrů
Soudní síň (2008) (pořad)
Zajímavé příběhy lidí a v celku i dobré herecké výkony.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Tento seriál si nedovolím hodnotit z důvodu , že mě neskutečným způsobem rozptyluje, až vytáčí umělý smích v pozadí pomalu za každou větou.. Dle hodnocení jsem v tom asi sám.. edit: Po dlouhé době jsem tomu dal šanci a stejně to byla chyba..
Iveta (2012) (pořad)
Pětka není nejhorší TV, ale Bartošová ji táhá ke dnu.. edit: S odstupem času jsem zklamán a musím souhlasit s členem HollyW, že Pětka je opravdu zbytečná TV.
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
"Jen" 4*, protože chvílema je to už moc velký "Hollywood" a to mi malinko vadí, jinak samozřejmě skvělý pořad