Recenze (81)
Gamer (2009)
Toľko nelogických vecí, že doteraz nechápem ako ho vlastne ovládal...
Sociální síť (2010)
Môj zážitok padol za obeť prehnaným očakávaniam.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Výborný seriál, ktorý je natočený lepšie ako väčšina filmov touto tematikou.
Černá labuť (2010)
Výborné, fakt výborné. Úžasná gradácia, skvelá stmosféra a bezchybný Vincent Cassel spolu s Milou a Natalie. Poprosím oscara :)
Robot Chicken: Star Wars Episode III (2010) (TV film)
Perfektné nápady, mnohé lepšie ako vo Family guy.
Trainspotting (1996)
Odjakživa mám slabosť na škótsky prízvuk.
Svůdné zombie (2008)
Skvelá sranda fakt skvelá :D
Zombie: Ostrov smrti (2006)
Väčšina pornofilmov vyzerá profesionálnejšie ako tento zlý vtip.
Amélie z Montmartru (2001)
Cítim, že po tomto filme je svet zasa o niečo krajší.
The Pink Floyd and Syd Barrett Story (2003)
R.I.P.