Recenze (3 457)
Život je zázrak (2004)
Mé první setkání s Kusturicou..to jsem tehdy ještě netušil, jakých šíleností je tento chlapík schopen. :D
Pianista (2002)
Právem Oscary oceněný snímek Romana Polanského o zvěrstvech nacistů za druhé světové války.. to vše na pozadí příběhu pianisty Władysława Szpilmana.
Život Briana (1979)
Nenazval bych to parodií na Ježíše, spíše jinou verzí toho, 'jak to bylo'. Monty Pythoni se s tím ale rozhodně nepářou..a možná proto (určitě:) je mám tak rád! :D "Always look on the bright side of life.."
Plechový bubínek (1979)
Knihu jsem nečetl a musím říct, že film mě k ní nijak zvlášť nenavedl. Možná to bylo tou němčinou (kterou nemám zrovna v oblibě), možná to bylo tou psychedelikou.. možná to ale přijde s věkem..
Sny Akiry Kurosawy (1990)
Filmem Yume se otvíral náš (rozuměj českotěšínský) filmový klub. A jsem tomu rád. Japonské chápání přírody je úchvatné a způsob, jakým Kurosawa zachytil její propojenost se světem lidí, mi přijde nejlepší možný.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Když jsem začal poslouchat Pink floyd, bylo to právě album The Wall. Proto jsem se nemohl dočkat až uvidím tento kultovní snímek s Bobem Geldofem (jehož jsem měl tu možnost vidět i naživo na Colours of Ostrava). Vše, co mi po zhlédnutí snímku zůstalo, byla jen otevřená pusa, mráz v zádech a slza v oku..hluboké, drtivé, pinkfloydovské..
8. míle (2002)
Eminema jsem jednu dobu celkem poslouchal a v kombinaci s Brittany Murphy je tohle celkem dobrý 'černý' film. :)