Recenze (20)
Muži v naději (2011)
Bolek Polívka se opět ukázal jako pan Herec, Jirka Macháček se svými "grimasami" nezklamal, ženské role jsou taky velice dobře zvládnuté, ovšem scénář totálně na h***o. První polovina filmu je hodně dobrá, ale druhá polovina filmu je jedna velká nuda. Těšil jsem se na něco ve stylu Ženy v pokušení pro muže, bohužel to byl slabší odvar....
Piráti na vlnách (2009)
filmová pecka roku 2009, celý film jsem se skvěle bavil, každá postava je trošku kýčovitá a výjmečně je to dobře :-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Začátek byl hodně odfláknutý, podle toho co je napsano v knížce tam plno věcí nebylo, pro ty co nečetli knížku to zase bylo to moc nepřehledné, potom to zase moc natahovali(pasáž od útěku ze svatby, po odchod Rona) no a od odchodu Rona se to rozjelo na plné obrátky byl to jeden z nejlepších dílů :-) Nejlepší scénka jednozna...čně tanec Hermiony a Harryho :-) Ps: snad tančím líp :-D
Věříme v Boha (2000)
Lepší krátký film jsem ještě v životě neviděl, úžásný scénář. Jde vidět že scénárista má skvělou fantazii. Smál jsem se od začátku do konce a nejvíc mě "rozsekaly" záporné body za poslání zvratek v krabici bývalé přítelkyni :-D Od teď se budu asi více snažit :-)
Troja (2004)
výborní herci, slušný scénář , samozřejmě holywoodsky upraveno. Celkem bych se těšil i na nějaké pokračování v podobě putování Odysea nazpět :-)
Šifra mistra Leonarda (2006)
film který má spád(ano i když je dlouhý skoro 3 hodiny) a je nutné u něho aspoň trošku uvažovat. konec sice nění až tak moc překvapivý a knížka je rozhodně lépe napsaná než film. Tom Hanks i Audrey Tautou podaly skvělé výkony a díky druhé zmíněné bylo(očima chlapa) i na co koukat :-) 70%
Líbáš jako Bůh (2009)
nudááá, nebýt tam aspoň některerých skvělých herců, asi bych dal jen jednu hvězdu... pokud si chcete odškrtnout další film co jste viděli-budiž. pokuď chcete nějak kvalitně strávit čas a utratit peníze, tak běžte radši sportovat :-) PS:nakonec jsem to přehodnotil a jednu hvězdu tomu dal...
Vybíjená (2004)
Skvělá oddechovka, jen ten dabing mi přišel hrozný, přál bych si to vidět v angličtině s titulkama. Film u kterého vás každou chvilku něco donutí se smát a to pořádně nahlas. Mě osobně na 10 minut úplně dostaly dresy na první zápas :-) Nevím co mi brání dát filmu ještě jednu hvězdičku, možná když si to pustím po třetí nebo počtvrté,tak na to příjdu...
Asterix a Olympijské hry (2008)
totální fiasko, nečekal jsem od tohodle filmu moc,ale i z toho mála jsem se málem poblil. dokoukat mě to donutila jen moje přítelkyně...
Ženy v pokušení (2010)
Příjemný a osvěžujcí film :-) Sice jsem se smál většinou jiným věcem než ženské a konec byl trošku nudný, ale když jsem odcházel z kina, tak jsem ten film chtěl vidět znovu :-) exceluje tam především babička Eliška Balzerová :-)