Poslední recenze (26)
Pád Bílého domu (2013)
Cejtím se jak kdybych koukal na bonusovou misi Call of Duty Modern Warfare, kde Mike vyhrál s překvapivě slušným "Kill Streakem". WP Mike GG
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Naprosto odlišný film od svého předchůdce, ale musím uznat, že tento mi seděl víc. Jednička byla natočená jako hi-tech blbůstka s akčními prvky, tohle byla akční blbůstka s hi-tech prvky. Chvílemi se za hlavu budete stejně chytat, ale nakonec se budete bavit jak u jedničky a rádi to dokoukáte. S rozdílem, že až na pár maličkostí (např. destrukce Londýna) to má hlavu i patu.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Čeho je moc toho je příliš. Věděl jsem, že jdu na film u kterého budu pouze sedět jako pecka a jen sledovat akci s vypnutou částí mozku, která se soustředí na logické myšlení. Bohužel, nešlo to ..... Takovou kravinu jsem dlouho neviděl, mě připadá jako kdyby vzali všechny nejbizarnější scény z Kobry11 a nacpali je do jednoho filmu, ovšem Kobru11 jsem měl rád. Člověk se nenudí, dokonce i velice rád dokouká jak to skončí, ale na konci když si dává dohromady pocity z filmu, uvědomí si co to vlastně bylo za naprostou blbost. Tato série už pro mě díl od dílu moc není.