Poslední recenze (5)
Orel Eddie (2016)
Přísahám, že jsem se samým napětím málem počůrala! Strašně inspirující a krásný!
Půlnoc v Paříži (2011)
Na milovníky umění jako jsem já to určitě zapůsobí.Mě to velice pobavilo.Doby ztvárněné krásně.Parádní film..:)
Five Hot Stories for Her (2007)
Nevidím rozdíl mezi for her a for him.Je to klasický porno až na to, že chlap by se určitě nevydržel dívat na ty dva chlapy tam..Jinak ale podívaná hezká a pizzařův závěr nejlepší:))