Recenze (27)
Velká ryba (2003)
Man of the Hour od Pearl Jam při závěrečných titulcích - to mě dorazilo. :) Krásnej film!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Neskutečnej, masovej, hláškující nářez....! Co víc říct! Může to působit jako "Noc oživlých mrtvol akčních herců", ale....damn man! They still got it!
Nemrtví (2009)
Za výborný masky a pěkný prostředí o hvězdu navíc. Mimo to jsou na mě Mutants dost nudnej film, kde se toho na hodinu a půl děje fakt málo a čas se občas vleče až neúnosně. Malý + za přibíhající zombíky k hotelu, který ale vyrovná - za neustále poskakující kameru.
Věc: Počátek (2011)
Původní Věci jsem dal 4 hvězdy částečně z povinnosti, ale hlavně úcty, jak kvalitní podívanou nám tvůrci dokázali naservírovat v době natočení, kdy moc na efekty vsázet nešlo. Přestože nejsem fanda Sci-Fi hororů, tak měla "jednička" výborně stavěnou atmosféru, ale tady ji tak nějak postrádám. Tudíž chybí jediná pořádná přednost Věci a rating srážim na polovic.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Špička české herecké scény v jednom filmu. To nemohlo dopadnout špatně...co špatně, výborně.
Pearl Jam Twenty (2011)
Foo Fighters dokumentu jsem dal 5 hvězd. Srovnávat tyto dvě kapely lze jen v tom, že patří obě mezi tu největší špičku současné rockové scény a obě mají velice charismatické zpěváky, kteří do budoucna slibují ještě lepší kousky, než nahráli doposud. FF byl ale lépe podaný, s komplexnějším pohledem na historii kapely, s více rozhovory a i trochu vtipnější. Tudíž jen z ohledu na ztvárnění, 4 hvězdy.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Superdrsňácká Milla Jovovich mě nebaví a nežeru jí to. Resident Evil měl skončit jedničkou a ne se pouštět do čím dál horších pokračování.
Ptáci (1963)
Vše za mě napsal Superpero. Nevěřím, že jsem ale natolik zkažený novodobými horrory, abych nedoceňoval kvality tohoto filmu...ale Ptáci mě prostě zklamali.
Zrození Planety opic (2011)
Občas to možná bylo trochu přehnané, ale jinak nemám co jiného k vytknutí. Na J. Franca se fakt dobře kouká poslední dobou, i když tady toho moc nenahrál. Původní Planetě opic jsem dal 4 hvězdy, takže myslím, že bude fair, když prequel dostane 3.
Benga v záloze (2010)
Průser. Doposud sem vždycky Ferrellovy šílený role ve filmech oceňoval a způsob jeho humoru mě i bavil. Ale tohle je už velkej propad. Sranda to neni skoro vůbec, dost scén je absolutní propadák a ani to duo Ferrel - Wahlberg spolu nejde dohromady. Škoda, že to nebyl film spíš o Jacksonovi a Johnsonovi, ktrerý to na začátku docela rozjeli a i spolu tvořili badassáckou dvojku. No nic...tohle byl velkej přešlap.