Poslední recenze (4)
Milý Johne (2010)
Bohužel přesně vím, o čem ten film je.. mít manžela / přítele na misi je neskutečně těžké a o to víc jsem očekávala, že mě to strašně dostane. Nakonec mě dojala pouze scéna s umirajicim.. Ale i tak..pozitivum a romantiků vidím v tom, že se vrátil relativně v pořádku domů..
Underworld: Probuzení (2012)
Akce od začátku do konce.. Pořád přicházela další a další a v podstatě se mi to líbilo. Předešlé díly mě ale i tak zaujaly víc! Přišly mi více zaměřené na děj.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Nejlepší rozhodně nebyl.. Člověk pořád čeká nějakou pořádnou akci a ono nic.. Všechno se jen dlouze chystalo a nic z toho.. V tomhle podle mě nuda. Ale mě prostě bere jednoduchost příběhu. I když teda úplně nedomysleli zápletku mezi Bellou a Jacobem..