Poslední recenze (26)
Mé druhé já (2007)
Dobré, dobré, jen chyběla trocha originality (snad jen, že mstitel je tentokrát mstitelka), což potvrzuje happyendový závěr. A přitom Snídaně na Plutu ukazuje, že když ne originality, tak aspoň zajímavé svéráznosti má Jordan poměrně dost.
Red (2010)
Freeman-Parker-Mirren převážili nad nesympatií k Willisovi a jsem za to ráda, RED byl zábavný. Navíc potěšila absence "zbytečných" nudících scén.
Tráva (2005) (seriál)
Trvá poměrně dlouho, než naběhne účinek téhle trávy... pak je to ale jízda... a pak zjistím, že ji ani nedohulím, protože nepřináší nic nového a začne nudit. Pokud je primární funkce seriálu oddech, svůj účel po určitou dobu (resp. určitý počet shlédnutých dílů) plní výborně.