Poslední recenze (26)
Akta X (1993) (seriál)
Za první dvě řady bez pochyb 5*. Pak už to jde bohužel velmi nehezky do háje. 2* s odřenýma ušima
Křižovatky života (2013) (pořad)
Odpad to je! Kameňák je oproti tomuto velkofilm!
Aljaška v plamenech (1994)
Moje velká srdcovka a jedna z nejoblíbenějších Segalovek vůbec. Nemůžu jinak než plný počet.