Recenze (106)
Sociální síť (2010)
Prachy zmenia každého človeka.
Sedm (1995)
Existuje vlastne človek ktorý je bez hriechu? Napínaví, strhujúci, ohromujúci thriller so skvelými hercami. Málo je takýchto skvelých thrillerov a stále menej sa ich točí.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Ani skvelá animácie nespraví z tejto rozprávky dobrú. Nudný príbeh. 60 %
Jako pavouk (2001)
Vynikajúci strhujúci film, ktorom príde rozuzlenie celého prípadu v tom najlepšom čase.80%
Noční let (2005)
Zo začiatku skvelo rozohraná hra na mačku a myš, ale po chvíli film onudí, je strašne naivní. 60%
Nezastavitelný (2010)
Presne takýto istí film som videl ale so Seagelom a to bola kravina. Ale toto je reálne, fantastický zrežírované, proste bomba. A k tomu Denzel Washington so začínajucím Chrisom Pinom boli úžasní. 90%
16 bloků (2006)
Film, ktorí neprinesie nič nové ale aj tak sa to dá dopozerať do konca.60%
Voják (2006)
Jeden muž je ako armáda, ktorého bohužiaľ skolí aj chrípka :).
Zelená míle (1999)
Prekrásny film. Frank Darabont je expert na väzenské filmy. Celý film je pridlhý ale zato s krásnou myšlienkou. Priznám sa, na konci som nevedel udržať slzy.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Hru som síce nehral, ale film je úplná blbosť ktorá nemá hlavu ani patu. Dvaja skvelí herci boli vo filme ako zabití. Zbytočná kravina. Chcel som vidieť aj predchádzajúce časti ale už nechcem. 25%