Recenze (73)
Pražská 5 (1988)
Všechny povídky super. Monology Šteindlera mezi povídkami by mohly býti kratší a méně trapnější. Stejně tak psycho vsuvky dramatických divadel, které mi připadnou jak z jiného světa. Nicméně mám ráda tyhle starší české komedie, takže u mě 4*.
Lidská stonožka (2009)
Hodně nechutně zvrácený horor o úchylném německém chirurgovi, z jehož obličeje se mi dělalo zle již na začátku filmu. Nápad na lidskou stonožku byl excelentní, zvláště co se stravování a vylučování týče. Díky tomu se mi při pár scénách vážně zvedal kufr. A tu holčinu, která to jakoby "naštěstí" přežila, ovšem přišitá uprostřed lidské stonožky, nezbývá než litovat. Osobně horory, kde převládá nechutnost se stříkající krví moc nemusím, proto 3*.
Paranormal Entity (2009)
V některých částech filmu jsem se docela bála, nicméně je to zase jen napodobenina Paranormal Activity, proto **.
T.M.A. (2009)
Myslím, že dobrý nápad na děj, jen se tam toho mohlo trošku víc dít. Nicméně konec se mi líbil. Na 4* tomu ale něco chybělo.
Prohnilí (1984)
Tak to vypadá, když to má francouzská policie ve svém rajónu dobře zařízené :) Navíc myslím, že vypadnutí peněženky v nemocnici musí rozesmát snad každého. A i když přiznávám, že scének, které by mě naplno rozesmály, tam zas tolik nebylo, ovšem z této scénky mi málem tekly slzy smíchu :)
Prominenti (2010) (pořad)
Občas mě to baví, občas jsou to hrozné klepy...
Svéráz národního lovu (1995)
Nejvíc mě pobavil konec scénky, kde se fotografovali s medvědem :D
Lady XXL (2006)
Hrozná kravina :D
Paranormal Activity (2007)
Já se u toho docela bála. Jako lekačka je to dobrý.
Zkouškové období (1990)
Takové zajímavé staré české studentské drama. Bylo zajímavé vidět všecky ty známé herce za mlada ...