Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Teorie velkého třesku (2007)
Bigbít (1998)
Odpočívej v pokoji (2001)
...sledovat zrovna tenhle seriál byla téměř povinnost...alespoň pro někoho kdo rád courá po hřbitovech...fotí je..odpočívá a čte si na zdejších lavičkách a zkrátka čerpá odtud sílu a energii k bytí mezi živými...samozřejmost s jakou se tady přistupuje k věcem pozemským ale i těm mimo nás je ohromující...
Dr. House (2004)
Kriminálka Las Vegas (2000)
...ovšem pouze řady s W. Petersenem...nejsem jeho výhradní obdivovatelka ale tady odvedl naprosto výbornou práci...jeho postava má intelekt charisma vyrovnanost i potřebnou dávku tajemství...dobře napsaná a skvěle zahraná role podtržená proměnlivostí tváře... ...o pozdějším propadu seriálu netřeba mluvit...jako všechno i dobrý serial má mít konec aby se nestal jen stínem vlastní úspěšnosti...snad jen návrat Jorji Fox mě občas přinutí se dívat, ostatní role jsou už jen karikatury těch původních...bohužel...
Vraždy v Midsomeru (1997)
Byli jednou dva písaři (1972)
...a musím přiznat že kouzlo "Dvou písařů" jsem objevila v podstatě až při reprízování před několika lety...k některému druhu humoru je zřejmě potřeba dorůst...(a zklidnit se?!)
Taková normální rodinka (1971)
Manželské etudy (1987)
...časosběrný dokument - moje láska....sebereflexe...úvahy o příčinách a následcích...hledání místa v životě...procházíme tím všichni a jaká škoda že se na sebe nemůžeme podívat po 20ti letech cizíma očima...