Oblíbené filmy (7)
Matrix (1999)
Hard Boiled (1992)
Jackie Brown (1997)
Zuřící býk (1980)
3-iron (2004)
Old Boy (2003)
Neskutečný film.Přiková vás k sedadlům od začátku až do konce.Nemá jediné hluché místo,nedá se mu nic vytknout.Život by byl hned veselejší,kdyby takový nářez mohl vidět alesponˇ jednou do roka.