Poslední recenze (60)
V jako Vendeta (2005)
Po bídném začátku mě to začalo docela bavit. Intelektuální V mě docela bavil, ale zřejmě se z toho dalo vykřesat ještě víc. 4* dávám především za Natálku a již zmíněnou intelektuálnost hlavního ,,hrdiny"
48 hodin v Paříži (1988)
Průměrný thriler, navíc dost starý. ničím nenadchnul a co hůř, ničím nepřekvapil.
Babysitting (2014)
Film natočený vesměs na domácí kameru není až tak obvyklý a zprvu sem se na to díval: jakože cože? A ty vtipy byly fakt blbé. Ale brzo jsem na tu hru přistoupil a nezbylo mi než se řezat až mě břicho bolelo. Na poli komediíí jsou 4 nejvíc co dávám.... prostě Forrest ani Vykoupení to není ale já se fakt smál :-) Ps.: Alice David je fakt krásná