Oblíbené filmy (10)
Velká ryba (2003)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Dokonalý trik (2006)
Sunset Boulevard (1950)
Nejfilmovější film co jsem kdy viděl :). Ještě že věční kritici voiceoverů nedotáhli své remcání tak daleko, že by se pustili do noirů jako je tento, a nevyčítají hrdinům jejich vypravěčství, které je neodmyslytelným rysem žánru.
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Tak to bylo opět něco výjmečného. Filmy z padesátek mě prostě nikdy nezklamou. Jó asi hlavně proto, že jsem viděl puze ty lepší, respektive dobře hodnocené, mezi čímž stejně panuje u starých filmů přímá úměra, je totiž oceňována jejich faktická kvalita. U novějších filmů to tak bohužel zdaleka neplatí, jelikož se mnoho zdejších hodnotícíh často nechává zaslepit třpytem zlaťáků, které film spolykal. Jinak atmosferické, svižné, emotivní i vtipné (nasmál jsem se více než u kdejaké komedie). No a Paul.... Netřeba slov, další výkon par excelance. Nadchnul mě ještě více než v Cat on a hot tin roof a zapsal si pro mě jeden z nejlepších hereckých výkonů, s kterými sem měl tu čest.
Spalující touha (1999)
12 opic (1995)
Skvělý film. Bruce v jeho klasických akční rolích drsného hláškaře mám rád, ale co předváděl tady za famózní komplexní herecký výkon... luxxxus