Recenze (106)
Korálový ostrov (1983) (seriál)
Tak jsem si to po střašně dlouhý době pustil a bylo to bezva, pamatoval jsem si hlavně tu podmořskou jeskyni.
Dáma a Král - Vražedná elegance (2022) (epizoda)
Pojistky = jističe, jak si ještě tohle může někdo v dnešní době splést, a že jich bylo!
Stíny v mlze - Revolver (2022) (epizoda)
Tak jsem si myslel, že nic horšího než rapující ráčkující Vyorálkův syn nemůže být, ale teď to trumfnuj zpívající extra nesympatickej Plesl. Doufám, že v dalším díle nebudou zpívat Špalková s Vyorálkem!
Devadesátky (2022) (seriál)
Zajimavý je, že nikdo nepochopil, že předobrazem Sokola alias Tůmy, nebyl František Havlovič, ale josef Doucha.
Devadesátky - Poprava bodyguarda (2022) (epizoda)
Pěkně debilní kamera, všechno jsme už bohužel viděli 100x.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Nechápu, jak někdo může tvrdit, že hlavní role hrajou Pražáci, když Špalková je z Brna a Vyorálek z Třebíče, oba jsou to Moraváci jako poleno.
Kobra 11 - Dámská jízda (2018) (epizoda)
Hodně špatnej díl, Semir je půlhodinu převlečenej za Napoleona, Paul za ženskou a na tom stojí celá "sranda".
Zločiny Velké Prahy - Lepší život (2021) (epizoda)
Znovu použitej motiv se sebevraždou, bohužel zase vytáhli tragickýho Langmajera, herce jedný role.
Zločiny Velké Prahy - Zmizelá (2021) (epizoda)
Perfektní, že upozadili Langmajera, jen tak dál.
Zločiny Velké Prahy - Pekelný stroj (2021) (epizoda)
Hroznej neherec Liška, předvídatelnej scénář.