Recenze (41)
Projekt X (2012)
Asi ten nejhloupější film který kdy může dostat pět kusů za to, že je prostě hloupý a zábavný.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Odmysleme si všechny neužitečné a hlavně ubohé díly po svatbě a máme tady čtveřici filmů o dnešní generaci třicátníků, která jednoznačně předčí naprostou většinu "teen" filmů.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Celý svůj život jsem při pohledu na Buscemiho tvář viděl sériového zabijáka s maniodepresivními sklony, dnes uz vidím prvotřídního mafiána s obrovským hereckým darem od boha. Seriál samotný sice "na pět" určitě není, avšak je to velmi pozoruhodný kousek a do padesátky zdejších top seriálů určitě patří.
Nedotknutelní (2011)
Moc hezky koukatelný film, ale top 10? Kdepak.
Super 8 (2011)
..moderní E.T., klišé.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
V životě jsem viděl málo horších věcí.
Stud (2011)
Jeden z nejlepších snímků co jsem kdy viděl. Neuveřitelné propojení hlavního protagonisty s divákem, scénář bez chybičky a nekompromisní herecký výkon Fassbendera mě doháněl v závěru až k slzám. Famózní!
Půlnoc v Paříži (2011)
Film bych bez dlouhých rozmyslů zařadil jako povinnost pro střední školy, famózní snímek plný emocí.
Warrior (2011)
Kdybych mohl, vlepím rovnou šest hvězdiček, neuvěřitelně velkolepá podívaná a silný emotivní zážitek.
Beznadějný trouba (2011)
Ve snímku "Our idiot brother" nebylo nic jiného než průměr, ať už mluvíme o hereckých výkonech nebo scénáři samotném. Film na nedělní odpoledne kdy chceme vypnout mozek.