Oblíbené filmy (10)
Spotlight (2015)
Inherent Vice (2014)
Čo dodať? Paul Thomas Anderson je proste inde. Viac o tom hovorí recenzia na moviezone. Po treťom vzhliadnutí: tá neskutočná atmosféra. človek sa vracia k tomu filmu ako k The Master. PTA dokázal svojími poslednými troma filmami niečo neuveriteľné!
Nepřítel (2013)
Jen Bůh odpouští (2013)
zbožnujem ten film. práve preto, že je odpudivý, nedivácky, artový, násilný, štýlový, technický, tichý a ako báseň. (a to nemám rád básne in real life)...AppleCore má pravdu btw.! PS: ľudia ten film má dej a všetko okolo. to nik nevidí? PSS: dopĺňam, že to bol aj najlepší film 2013. (ak rátam Enemy do 2014)
Mistr (2012)
Najlepší film 2012. nech to NAJLEPŠÍ znamená už čokoľvek. Anderson to proste vie a ako bolo niekoľkokrát spomínané on je Mistr! fok you, everybody. po 3 pozretí: spolu s TWBB najlepšie filmy, ktoré som doposiaľ videl! Geniálne!
Drive (2011)
Definitívny.....Racionálny.....Intravenózny ....Vvhere´s the deluxe version....Epic!! Pre mňa film roku 2011!
Jeden musí z kola ven (2011)
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
it's the f*cking truth. po druhom vzhliadnutí zvyšujem. už som dospelý...uz chápem. bohužial.
Až na krev (2007)
Najdokonalejší film, aký som zatiaľ videl a takto si predstavujem, keď sa ma niekto opýta: ukáz mi poriadny film a nie artsračky!! (btw. ja mam rád artsračky)...a myslím, že sa na to používa slovo Masterpiece!