Recenze (6)
Bábušky z Černobylu (2015)
Ke shlednutí legálně zde v ENG: http://www.aljazeera.com/programmes/witness/2016/04/babushkas-chernobyl-160421072957590.html
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Napadite, hrave, neotrele, erkove supr ale rozhodne ne pro kazdeho. ****.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Vedle fast 7 dalsi naprosta zbytecnost ktera utrzi miliardu.
Na hraně zítřka (2014)
Mr. Hlad měl pravudu :) [Moviezone projekce]
Muž z oceli (2013)
Snyder to dokázal! Dobrá sázka na neokoukaný ksichty a na Honzu Pokoje s jeho monstroznim soundtrackem, který mi ještě ráno po projekci duní v hlavě. Doporučuji ochutnávku zde od 1:43:50 http://www.youtube.com/watch?v=pARJtTnpolo
Jen Bůh odpouští (2013)
Prostodůchá zápletka by se dala sepsat do několika řádků. Hlavní postava (Gosling) hraje jak po lobotomii. Každá postava chodí nesnesitelně pomalu (a aby toho nebylo málo tak Refn již tak pomalou chůzi pro jistotu raději ještě hodí do slow motionu). WTF momenty jako makro na operaci očního zákalu, nebo kuchání Goslingovej matky nebraly konce. Sedět na kraji řady, hned bych zdrhal.