Recenze (6)
Jurský svět (2015)
Film povedený...efekty uchvatné,v kině na 3D bez chyby...
Muž bez kůže (1998)
Nevíte někdo jestli se to dá sehnat v češtině?
Pán času (2005) (seriál)
Super serial a super zabava i pro moje deti skoda jen ze se tam neustale mení hlavni postavy ale to uz je asi jeho součástí...Jinak zajimavý pojetí cestovaní časem viděl jsem pět serií a znich asi nejlepší byla druhá další se prý natáčí tak uvidím co bude dál docela se i těším........
Cesta do neznáma (1995) (seriál)
Právě sem dokoukal poslední díl a jsem zklamán prevní 3 serie pohoda super po koukani pak to pomalu upadlo a posledni kapka byla kdyz tam prestal byt Quin a Collin.Dokoukal jsem to jen ze zvedavosti ale škoda času Quin ani Collin se nevratí a poslední díl skončí z mnoha otázkami neuzavřený....Rembrant skočí nekam ani neví kam stím že tam možná zemře a ostatní zustanou ve světě ubrečený co bude dál a tím to končí horší zakončení si scenaristi vybrat nemohli.......DERECK
Terminátor (1984)
Mega film který Camerona vyšvihnul mezi nejlepší z nejlepších.Film který byl součástí mého vyrůstání a do dnes ho z chutí shlédnu znovu.
Avatar (2009)
Avatar je bezpodmíněně dílo jednoho z největších režisérů všech dob a podle toho film také vypadá je fascinující,technicky domyšlený do posledního puntíku,záběry kamer nemají chybu,efekty 100%,počítačové animace též super pro mě film za STO%.