Oblíbené seriály (10)
Naruto: Šippúden (2007)
100% Věc, která neni pro každýho)
Temný případ (2014)
Perníkový táta (2008)
Dexter (2006)
Když se seriál divákovi dobře podá, tak si zamiluje klidně i vraha. A to se mi na Dexterovi líbí, je to prostě JINÝ seriál, jak už tu bylo několikrát řečeno a popravdě mě naprosto pohltil. 1. a 2. série byly fenomenální, sem zvědav, co se bude dít dál.. zatím 95% - třetí série zatím nejslabší, ostatní sou prostě neskutečný. DEXTER jako seriál pro mě za 100%
Hra o trůny (2011)
Červený trpaslík (1988)
Nadčasová pecka
Californication (2007)
Velice Vtipná záležitost se skvělým scénářem, dialogy a zajímavými postavami. Tohohle seriálu si fakt vážim. Californication / moje láska / 100%
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Osvěžující seriál sloužící k suprovýmu odreagování, od 4. série jde kvalita poměrně viditelně dolů, což je škoda.
Misfits: Zmetci (2009)
Simpsonovi (1989)
100%