Poslední recenze (62)
Příběhy vesmíru (2022) (seriál)
Tak nám zase jednou forma drtivě zvítězila nad obsahem. Ale seriál asi není koncipován pro někoho, kdo se o problematiku trošku hlouběji zajímá. Velmi skoupý na informace a ty, které přece jen zazní jsou minimálně sporné. Přesto nepochybuji, že si své nadšené diváky najde. Nicméně, já jsem očekával něco jiného, než strhující záběry na lovícího geparda. Dvě hvězdy za formu s přihlédnutím k tomu, že by snad přece jen mohl vzbudit něčí zájem se o tom, jak vlastně vesmír funguje, dozvědět něco víc. Ale to bude třeba hledat jiné kanály. A taky za pana Rímského. Bez něj by už to bylo asi čiré zoufalství.
Na místě činu: Zabiják z Times Square (2021) (seriál)
Taková normální americká šajze. 500x vam zopakují, že Time Square je centrem prostituce a do úmoru omílají zřejmá fakta. Relevantních informací minimum. Kdyby ze tří dílů byla jedna třičtvrtěhodinovka, mohlo to být co k čemu. Takhle 👎
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Celkově to nemuselo být úplně marné, ale "Pan Skála" s ambicemi alfasamce na besídce mateřské školky by s přehledem poslal ke dnu i Titanic s Jackem a Rose. Ale těžko Chrisi Rockovi něco vyčítat. Pokud si režisér vybere do hlavní role chovance ústavu pro mentálně postižené, celý následující trapas jde na jeho triko.