Poslední recenze (1 802)
Rychle a zběsile 10 (2023)
Lepší než 9, ale ne o moc. Jedinej klad co se zde dá najít je novej hlavní záporák. Jenže to cucání nesmyslů, je děsivý. Dozvíme se že nějakej záporák z 5 dílu měl syna a ten se mstí (není to spoiler, tohle je napsaný dokonce v obsahu)... Další věc, jedna postava zemře (možná ta nejzajímavější v tomhle dílu) - jiná se objeví, zase je to tady? To už jsme zažily s tím chlapem z Tokia. Ale jo třeba se jednou dočkáme za 20-25 let dílu jak Dominico Torreto závodí v důchoďáku na kolečkovém křesle s Hanem, hlavně aby to vydělalo na účty co Toretto?
Halloween zabíjí (2021)
Co to sakra bylo? Chápu že tvůrci chtěly asi něco jiného, ale tohle bylo moc přehnaný. Rozhodně minimálně konec.
Chuligán (2009)
Tohle je hodně špatný film... Buď jsem to nepochopil nebo se tu za 90 minut v podstatě nic neděje... Ani nevím proč jsem dal jednu hvězdu...