Recenze (45)
Unesená (2012)
Opět průměrné akční "béčko" v podání Nicolase Cage. Film mě zrovna nějak moc neuchvátil, ale koukat se na to dalo. Za mě 50% především za Nicolase a jeho snahu.
Let (2012)
Konečně jsem se dočkal. Film, na který jen tak nezapomenu. Whip Whitaker je velmi silný alkoholik, ale také skvělý pilot. To co dokáže on v letu do Atlanty s letadlem, by v herním leteckém simulátoru nedokázal nikdo z 11ti pilotů. Denzel Washington opět špičkový herecký výkon. Parádně natočené drama. Nemám téměř žádné výhrady a tomuto skvostu dávám 90%
Pohřben zaživa (2010)
Rakev? dřevěná rakev! Nikam jinam se v tomto filmu nepodíváme a to je také zvláštností. Herec Ryan Reynolds je zakopán pod zem do dřevěné rakve. Je mu vyhrožováno jakým si teroristou a pro přežití je požadováno 10 milionů $. Ve vnitřku má pár věcí, s kterýma je možnost pro přežití alespoň trochu nadějná, bohužel má ale omezený čas. Pomocí telefonního mobilu se spojí s pár lidmi, kteří se mu snaží zachránit život. Bohužel se tak nestane. 75%
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
10ti dílný válečný seriál z druhé světové války, který zachycuje dění během let 1942 až 1945. Děj je naprosto parádní a vše je skvěle natočeno, proto bych tento seriál zařadil mezi nejlepší v dané kategorii. 100%
Bonin: Dálniční vrah (2010)
Béčkový thriller s béčkovými herci. Téměř celý film se nic neděje. Dávám 2 hvězdy za Michaela Rookera a to je už moc. 30%