Recenze (2 502)
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
Ujetá komedie, ale já si pohledem na maloměšťáky všeho druhu celkem užila.
Dvojrole (1999)
Pánu Bohu by neměli do řemesla vrtat ani filmaři.
Šaráda (1990) (pořad)
Bývalo to zajímavé, zábavné, často i inteligentní. Karel Šíp ve svém stylu volně pokračuje (Všechnopárty). Oproti současnému agresivnímu a někdy stupidnímu humoru (Kraus, partičky všeho druhu atd.) to tehdy býval balzám na duši.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Milá komedie o správném rozložení sil a intelektu, aby to v manželství fungovalo.
Trhák (1980)
Pějící Juraj Kukura je něco hrozného. Natož v duetu.
Holka na zabití (1975)
Hlavní hrdinka asi měla přehrávat, být nesympatická a nesnesitelná. To se D. Veškrnové povedlo. Ale mně se to nelíbilo.
Sedm statečných (1960)
Sedm statečných kteří nemají chybu. Vlastně někteří mají, ale to na věci nic nemění.
Anna a král (1999)
Představitel krále Yun-Fat Chow v sobě nemá kouzlo a démoničnost Rexe Harrisona z předchozí verze. Celé podání je modernější, chybí mu však vznešenost filmu z roku 1946.
Anna a král Siamu (1946)
Rex Harrison je ve své roli úžasný. Charismatický, majestátní, o to více dojmou jeho rozpaky.
Hannibal (2001)
Kam ses poděla, křehká a krásná Clarice Starlingová?