Deníček (2)
Moje TOP 10 - 2014
1. Zmizelá
2. 22 Jump Street
3. Na hraně zítřka
4. Nightcrawler
5. John Wick
6. Strážci Galaxie
7. Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil
8. Co děláme v temnotách
9. Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý
10. Snowpiercer
Moje TOP 10 - 2013
1. Rivalové
2. Gravitace
3. Pawn Shop Chronicles
4. Kapitán Phillips
5. Muž z oceli
6. Hunger Games: Vražedná pomsta
7. Insidious: Chapter 2
8. Millerovi na tripu
9. Filth
10. Apokalypsa v Hollywoodu