Poslední recenze (46)
Podfukáři (2004) (seriál)
Hodnocení za první dvě série. Pak šla kvalita rychle dolů a přestala jsem sledovat. Jako odpočinkovka dobrý, ale nic hlubšího bych v tom asi nehledala.
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Tak blbý, až je to geniální. Tolik WTF momentů není kolikrát ani v celém seriálu, zatímco tady je jimi doslova napěchován každý díl.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Jednoduše skvělé! Jen škoda, že poslední dvě série už tolik netáhnou. Připadalo mi to trochu jako kdyby tvůrci vařili jen z vody. Je to však asi jediné, co bych seriálu vytkla. Bohužel dvě nic moc série jsou příčinou ztráty jedné hvězdičky. První tři si těch pět ale rozhodně zaslouží.