Oblíbené seriály (9)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Battlestar Galactica (2004)
Hvězdná brána (1997)
Teorie velkého třesku (2007)
Hranice nemožného (2008)
Takže nám seriál definitivně skončil :-( Co série to zasloužená hvězdička a jelikož se mi líbily 4 první série z 5 tak dávám 4* z 5*
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Dva a půl chlapa (2003)
Star Wars: Klonové války (2008)
Prvni dily se mi libily a celkove ten serial me i chytnul takze zatim davam 4* a dal uvidim jake bude moje konecne hodnoceni tohoto serialu :-)