Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Mistrovský desetidílný kousek (,který mě ihned uchvátil) ze 2. světové války, který nás seznámí s osudy amerických vojáků ze 101. elitní výsadkové divize. Každý díl je jedinečná a unikátní podívaná. Zejména 6 (BASTOGNE), 7 (THE BREAKING POINT) a 9 (WHY WE FIGHT) díl, ve kterých jsou dech beroucí scény. Co ještě dodat?... Prostě vynikající herecké obsazení. Každý postupem času přiroste k některé z postav a mě asi nejvíc přirostl četař Malarkey, též zvaný vojín ,,blb´´. Nezbývá mi, než smeknout klobouk (ovšem kdybych ho měla) nad tím to geniálním dílem.
Červený trpaslík (1988)
Přátelé (1994)
Ajťáci (2006)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Misfits: Zmetci (2009)
- ,, It's just so hard when you're so cute, and I'm so horny and it's only a couple of thin layers of cotton separating our genitals ,, - Jeden z mála seriálů, který dokáže člověka totálně uchvátit. Hltala jsem každý díl s nadšením a očekáváním, co se stane a jak to dopadne. Ale jinak vítečný britský seriál se skvělými postavami (úchylák Simon, sprosťák Nathen,..), dobrým soundtrackem, neuvěřitelnými hláškami a velice neobvyklými situacemi. - ,, Why is a gorilla wearing a gorilla costume? ,, - Proto uděluju plný počet. :D