Oblíbené filmy (9)
Nedotknutelní (2011)
Takové krásné pohlazení po duši. Film pojednávající o nevšedním přátelstvím dvou úplně odlišných lidí. K tomu super soundtrack, Drissovi vtípky, humor a máme tu skvělou komedii s chvilkami vážnosti. Film je inspirován skutečným příběhem. Takže všem doporučuji.
Šestý smysl (1999)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl. V té době ještě perfektní Shyamalan, odvedl sakra dobrou práci. Celý film jsem byl napjatý a dokonce se i bál. Malej klučina zahrál s Willisem naprosto skvěle. Vážně, snad nejlepší film co jsem viděl. Nejlepší bylo ale finále..čuměl jsem jako puk a nemohl jsem tomu uvěřit, Kdyby to šlo, dal bych 6*
Avengers (2012)
Tak tuhle comicsovou lahůdku vážně zbožňuju. Je plná mých oblíbených herců a superhrdinů. Další věc, která se mi líbí je, že každý hrdina si drží svůj charakter, který si přinesl z filmu, ve kterém hrál samostatně, proto ty rozbroje asi v polovině filmu. Nadupaný akční sci-fi, plný skvělých efektů a technologií. Já byl nadmíru spokojen.
Kokain (2001)
Tak tahle role Johnnymu fakt sedla! Vynikající životopisný film popisující obchodování a život George Junga. Vůbec nevim co bych tomuhle filmu mohl vytknout, je to parádní dílo. Můžu ho jen doporučit.
Gran Torino (2008)
Jedičnej film v rukou jedinečnýho režiséra. Silnej příběh filmu vás vtáhne po pár minutách ihned do děje. Jsem strašně rád, že jsem tenhle kvalitní film mohl vidět. Je málo filmů, kterým nic nechybí a tohle je rozhodně jeden z nich!
Invictus: Neporažený (2009)
A tohle je další z filmů, který patří mezi moje nejoblíbenější. Matt Damon a Morgan Freeman se skvěle zhostili svých rolí. Damon je pěkně namakanej a do role se prostě hodí, to samé platí o M. Freemanovi. Tento příběh podle skutenčné události mě naprosto nadchnul. Politika mě nikdy nezajímala a rugby taky moc nerozumim, ale tohle dílo v režii Clinta Eastwooda... Perfektní věc! Jak Mandelovi, tak Gazelám jsem děsně fandil.
Iron Man 3 (2013)
Lepší zakončení trilogie snad ani nemohlo být! Perfektní jak zvukové, tak vizuální efekty. Dialogy postav neměly chybu. Skvělej Downey Jr. doplňovanej Paltrow, Cheadlem a Kingsleym udělali z tohodle filmu místy vtipnej a akčníma scénama nadupanej komiksovej sci-fi trhák! Já byl víc než spokojenej a z kina jsem odcházel nadšenej. Tak to má přece bejt, a i proto odpouštím těch pár nelogických okamžiků ve filmu, za mě 5* a těším se, až se na to kouknu znova.
Kult hákového kříže (1998)
Podle mě nejlepší role Eda Nortona, kterou kdy hrál. Ve filmu působí naprosto suveréně. Bez Nortona bych tomu 5* určitě nedal, děsně jsem ten film žral. Velice silnej příběh ohledně rasismu podanej skvělými herci a suprovou režíí. Můžu jedině doporučit!
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Z tohodle filmu jsem měl strašně super pocit, když jsem opouštěl kino. Ve svém žánru to je jeden z nejlepších filmů, na kterým jsem letos byl v kině. Perfektní Ben Stiller ve všech podobách. Buď už jako herec, nebo jako režisér. Odvedl vážně suprovou práci. Výborná výprava a krásné záběry krajiny, ve které se Walter pohybuje navíc ještě podtrhuje fantastický soundtrack. Můžu jen doporučit, je to jeden z těch filmů, který umí pohladit po duši. A probouzí ve vás takovej ten pocit, že byste taky nejradši někam takhle vyrazili. Jednoznačně 5* Zajímavé komentáře: Malarkey, Enšpígl