Recenze (7)
1944: Přinuceni k boji (2015)
Velice povedený film.Přesně to vystihuje, jak na tom za války Estonci byli.
Na život a na smrt (2013)
Výborný válečný film....
Triangle (2009)
Pro mě nejlepší film..
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Co to je?
Pussycat (2008)
Tohle dílko,neni vůbec špatný.
Uvnitř (2007)
Brutalita největšího kalibru.Tohle je něco pro těhotné maminky.Měl jsem co dělat,abych to dokoukal do konce.
Malý Herkules (2009)
Tohle veledílo,nemá ani na ten odpad!Připadá mi to jak,,Hadr,na dně mořskémˇˇ .....