Poslední recenze (10)
Mladí milenci (2021)
Ani půvab stárnoucí Fanny Ardant nezachrání plytkost filmu. Naprosto nevěrohodné, opuštění rodiny (!) a trápení mladého, pohledného doktora kvůli nemocné stařeně....Jo, je to takové francouzské, chápu myšlenku, láska nemá logiku a hranice, jenže divák chce víc než pár hloupých dialogů. Možná se leckterá stará panna u filmu ráda zasní a zavzpomíná, ale i červená knihovna musí mít nějaký přesah, ne?
Minulé životy (2023)
Romantické, přesládlé, vleklé, fakt nee.
Hodiny (2002)
Tři ženy, tři různá místa, tři různá časová období. Zdánlivě obyčejné dny v životě tří žen, starosti o večírek, nakupování květin, příprava jídla...Pod povrchem jejich každodennosti se však skrývá drama. Tři pokusy o sebevraždu a dva z nich úspěšné. Virginia Woolfová bojuje s psaním knihy, touhou vrátit se do Londýna a s vlastními démony. Laura Brownová jako hospodyňka a matka prožívá svůj příběh nenaplněného bytí. A Clarissa Vaughnová? Clarissa se snaží pochopit svou lásku k Richardovi a vinu jeho matky, která ho opustila. Rychlé střídání příběhů drží pohromadě hudba Filipa Glasse a také Virginia Woolfová a její Mrs. Dalloway. Film o ženském světě, ženské identitě. Laura opustila manžela a své dvě děti, ale nelituje, protože jak říká v závěru filmu, měla jen dvě možnosti: spáchat sebevraždu nebo zvolit život. A vybrala si život.