Recenze (125)
Vyšehrad (2016) (seriál)
Pecka nejvíc ,už se těším na další díly
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Leo vážně zahraje cokoliv a vůbec sem se nenudil pecka film 88%
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
S filmem Na život a na smrt sice trochu ztrácí, ale svoje silné chvilky. Uvítal bych kratší začátek a víc akce, ale kamera a celkový dojem to napravují. Za mě 70%
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Halle Berry je tady prostě kouzelná, sežral bych jí úplně všechno. Nebylo to špatné, čekal jsem dle upoutavek více akce, ale pobavil jsem se.
Gangster Ka (2015)
Po Příběhu kmotra jen velmi slabý odvar, ale aspoň vím jak přijít k penězům
Nebezpečné pokušení (2015)
Já bych to těm mrcham i věřil, že to myslí vážně, ale konec dobrý všechno dobré. Chudák chlap, u kterého zazvoní příště. 55%
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Nejslabší z trilogie, ale i tak stojí za to kouknout. Zvlášť když vím o co jde. Chtělo by to příště míň kecat a víc řešit
Městečko Pines (2015) (seriál)
Hodně povedené. Co všechno se může zvrátit během pouhých 10. dílů. Ani chvilku sem si pořádně nebyl vědom co je a co není skutečné. Za mě 80% a prvních 5 dílů ještě víc
Raubíř Ralf (2012)
Hodně originální a super zpracované. Každá hra musí mít svého záporáka
Loft (2014)
Pecka film, od začátku do konce nevíš na čem jsi až to na konec všechno vyplave na povrch a já si řekl Ku*va dobrý