Poslední recenze (5)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Krome hezkych par zaberu, film naprosto bez akce. Hezky zpracovane probuzeni do reality, ale jinak naprosto utahany dej.
Vejška (2014)
Mádl pobaví vždycky, ale trpět kvůli tomu pohledem na neherecké výkony, začátečnické zatmívačky každou druhou scénu a poslouchat ožraložvatlajícímatičku, která nepochopitelně vstoupila do každý scény...to si zaslouží dvě hvězdy se zavřeným levým i pravým okem.
Strašáci (2011)
Tak tento film mě překvapil/zaskočil/zklamal. Ikdyž u takových filmů čekáte běžný průběh, u tohoto to bylo všechno špatně. Pořád čekáte na to, kdy bude nějaká akce, pak kouknete, kolik zbývá dokonce a vidíte, že už jste v druhé třetině filmu a pořád je to nezáživné. Posledních 10 minut bych ohodnotil 5 stars, škoda, že takový náboj a puls neměl celý film.