Recenze (162)
Miranda (2009) (seriál)
Viděno kdysi, i s odstupem lze vidět znovu! Škoda více nevyužitého Mirandina talentu!
Díra u Hanušovic (2014)
škoda, zklamání..
Poslední šance uvidět (2009) (seriál)
chtělo by to méně keců a detailů na Stephena a více zvířet či prostor Markovi, jinak ok
Jak vycvičit draka (2010)
Dostál pověsti předcházející dílo, šup sem s druhým dílem!
Rebelka (2012)
Anime dost mohu, ale sorry, tento plytky vytvor nezachrani ani hvezdne hlasy, a to jsem se tolik těšila a tolik o tom slyšela.. škoda
Šmejdi (2013)
Téma závažné, provedení otřesné, viz komentáře.
Papírový hrdina (2009)
Silný malý film, ale naprosto ÚŽASNÝ!!! soundtrack!!!
Rodinná dovolená a jiná neštěstí (2006)
US stylizované přehrávky, RW pořád klasik stejný, ale Jeff si vyhrál, nejen hudebně 8-)
O smyslu života (2009)
Graham mi naprosto nesedí a nefunguje, ale vpodstatě jsem shlédla kvůli Jeffovi, milé překvapení a síla lidských osudů!
Dvacet tisíc mil pod mořem (1980) (TV film)
Škoda, zaujalo by, ale ostatní herci mi to trochu kazili, Adamíra vyčnívá!