Poslední recenze (19)
Lásky čas (2013)
Je to takové... nijaké. Řemeslně pěkně natočené, s dobrými herci, ale obsahově vlastně není důvod, proč se na to koukat. Ostatně, bezpointovost vynikne zejména v závěru, který je o to více přeslazený, o co je nezajímavý.
Rocky Horror Picture Show (1975)
Film jsem si pouštěl s velkým očekáváním, protože mi ho víc lidí doporučovalo, ale po pravdě řečeno, jsem silně zklamaný: Čekal jsem, že těžištěm filmu bude bláznivý humor (a to já rád), ale s tímto jsem se nějak nepotkal. Děj také není nijak zajímavý a hudební vystoupení taktéž ne. Většinou jsem se nudil. Pár zajímavých scén tam ale přeci jen je, proto tedy 2 hvězdičky.
Kimi no na wa. (2016)
Film má zajímavý nápad, ale ve výsledku mi přijde silně překombinovaný, takže se člověk v jednotlivých časových liniích ztrácí. Grafika je hezká, ale místy trochu kýčovitá (více než např. Ghibli).