Poslední recenze (53)
Carrie (2013)
Pokud stojíte o pořádný dramatický horor s krvavou Carrie, raději sáhněte po knize. Klasika alá King s jeho detailně popsanými charaktery a vztahy dokáže solidně pocuchat nervy. Atmosféra v knize byla naprosto brilantní, ve filmu to byl jen slabý odvar. I tak se mi líbilo herecký obsazení, který částečně kompenzovalo nevhodnou adaptaci knihy, a to zejména nedostatečným zpracováním závěrečných scén...prostě slabota, nic děsivýho.
Zamilovaní (2011)
Fajn podívaná. Rozjezd filmu sliboval slušné tempo, které ale postupem času usínalo někam do ztracena. Sympatická dvojce hlavních herců i jejich 'bokovky' příjemně zapadly do poněkud jednoduchého scénáře. Do scénáře, který nebyl dotažen až úplně do konce. Vždyť je to drama, tak proč ty ořezané scény rozchodů na konci? Lepší 3*.
Arachnofobie (1990)
Nejprve jsem očekával nudnou a utáhanou horrovou story, kde budou budou oběti přibývat stylem jedna na začátku, další v průběhu a na konci už žádná nebude. Ale vůbec to tak není. Film nabízí zvláštní atmosféru, ve které se divák musí ohlížet na vlastní přítomnost, jestli se za ním nevynoří osminohá potvora a neterminuje ho obříma kusadlama. Škoda občas přehnaného chování těch kreatur...vážně jsem se několikrát leknul těch, zjevně čekaných, výstřelů kusadel. Až na tu závěrečnou bitvu se mi film líbil.