Poslední recenze (128)
Boy Kills World (2023)
All style, no substance. Vizuálně i humorově povedená jednohubka. Akce nestřídají výrazně hlušší místa, monology hlavní postavy jsou skvělý a gore je tak akorát na hranici samoúčelnýho a zábavnýho. Přesto 2 hodiny tak nějak utečou a z filmu si není nic moc co pamatovat.
Clarksonova farma - Série 3 (2024) (série)
Nejslabší ze 3 sérií, ale i tak se tam neslo nekolik skvělých momentů. Bohužel ty, ze kterých se dalo dostat nejvíce zábavy, nebo emocí, patřičnou pozornost nedostali a i když to Jeremy už nedělá pro legraci, celkově se toho letos moc nedělo.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Hudebně a hlavne vizualně je to zážitek. Hlavně posledních 30minut i po 56 letech od vzniku mohlo za to, že jsem byl úplně fascinovanej vším, co vidím. Příběhově? To popravdě nedokážu posoudit, protože se tady přede všemi musím přiznat, že jsem to vlastně nepochopil.