Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Hvězdná brána (1997)
Sběratelé kostí (2005)
V (2009)
už po prvej časti I. serie som vedel, že toto je seriál pre mňa. naozaj kvalitne spracované, super postavy a herci. ale to čo prišlo s II. seriou som nečakal. totálne valí a každá časť ma akciu a napätie. v každom jednom zábere sa niečo deje, nič nie je zbytočné a malicherné. naozaj kvalitný seriál, dúfam, že bude pokračovať aj III. sériou