Recenze (1 667)
Mstitelé (1998)
Jeden z nejhorších filmů co jsem kdy vyděl. Už je to d§le než 11. let, a stejně ve mě zůstává pocit znechucení nad tou hromadou ""rádoby akce"" poskládané do 89.minut
Na doraz (2010)
Standartní road trip... nic co by mě nějak překvapilo. Zábavné,ale místy jsem se nudil. Přišlo mi že Robert Downey Jr. je svou rolí příliš svázaný.
Opravdová kuráž (2010)
Po dlouhé době "uvěřitelný" western. Jeff Bridges dodává svým výkonem na autentičnosti, a reálnosti.
Černá labuť (2010)
ufff.! Skvělé po všech stránkách. Temné drama které se dostane pod kůži každému kdo se na něj OPRAVDU dívá. Jediné drobné zaváhání mi přišlo v "Casselově" roly....byl moc ""příjemně pozitivní"".
Predátor (1987)
Moje "srdcovka" Dokonalá věc která k vám proniká postupně s dalším a dalším shlédnutím. Hned od začátku vás uchvátí hudba která je dokonalá až do konce. Hercům věříte každé slovo a ihned si je oblíbíte (do dnes jsem neviděl ve filmu lépe sehranou partu vojáků) .A McTiernan vás protáhne vším... Film začíná jako "válečný"..postupně přibývá "akce".... najednou sledujete "horor"....který graduje v akci nabité "sci-fi". Tohle vidět jednou prostě nestačí. ..
Zelený sršeň (2011)
Naprosto dokonalá oddychovka,u které si člověk odpočine od všeho. Bavil jsem se od začátku až do konce.
127 hodin (2010)
Velice silný filmový zážitek. Podpořený výborným scénářem kamerou a hudbou! Skvěle vystižený stav člověka který je několik dní v naprosto bezvýchodné situaci. Pro mě osobně Kingova "Geraldova hra" v né tak temném a pozitivně končícím "balení".