Recenze (33)
Madonna: Rebel Heart Tour (2016) (koncert)
Skvělý záznam z mého nejoblíbenějšího Madonnina turné! Na Iconic, Burning up a True Blue se můžu dívat pořád dokola! Jediné co mi vadí je to, že záznam je sestříhaný z vícero koncertů a občas (hlavně u Like A Virgin) to působí docela dost rušivě, co střih to jiný kostým, účes, jednou má Madonna na hlavě čepici a pak zase ne atd. Je mi také líto vyřazení kousku písně Love Donť Live Here Anymore. Ale jinak nemám co vytknout. Navíc Madonna je tu prostě překrásná :)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Překombinovaný zmatek, který má se skvělou knižní předlohou společného skutečně velice málo. Jen doufám, že nebude pokračování. Největší dojem na mě udělala naprosto nádherná Eva Green!
Vraždy podle růžence (1987)
Dvě hvězdy za miniroličku pro malého Jacka Whitea a také protože to nebyla vyloženě žádná katastrofa.
Poslední noc v Římě (2010)
Ten film má tak neskutečně nádhernou atmosféru a tak zvláštní konec, že je těžké to popsat, ale bohužel to bylo tak strašně dlouhé, že se to po prvních 45 minutách začalo až moc táhnout. Zkrátka na film, jehož děj se odehrává během jedné noci je těch 103 minut až moc. Doporučuji rozhodně sledovat v noci.
Requiem za sen (2000)
Film skvělý po všech stránkách, jen mi štve, že v dnešní době je hudba z tohohle filmu tak moc zneužívaná pro kdejakou blbost (zpravodajství televize Nova by mohlo vyprávět).
Britney Spears feat. Madonna: Me Against the Music (2003) (hudební videoklip)
Já to vnímám tak jak to napsala Lucy O´Brien v Madonnině biografii ,,Všeobecný názor byl takový, že šlo o poměrně zoufalý pokus vzrušit diváky" a chlápek, který videoklip stříhal řekl, že je to ten nejpitomější klip, který každá z nich natočila a i ony to dobře vědí a za sebe bych dodala, že to všichni víme taky.
Millennium (2010) (seriál)
Podle mého názoru to mělo být celé zpracované jen jako seriál, který je o něco lepší než samotné filmy. Seriálová forma je přesně to, co téhle filmové adaptaci neskutečně svědčí. Co mi nebylo úplně jasné ve filmu jsem si v seriálu ujasnila a dokonce jsem si všimla i několika chyb.
Spooked: The Ghosts of Waverly Hills Sanatorium (2006)
Zajímavé z hlediska toho co se ve Waverly Hills dělo když sloužilo jako sanatorium nebo dům s pečovatelskou službou, ale popravdě těm povídačkám o přízracích, lidských stínech, tunelu smrti a dalších věcech uvěřím, až když to uvidím na vlastní oči. Možná jsem slepá, ale na těch rozmazaných fotografiích, kde měli údajně být zachycení duchové jsem neviděla skoro nic a mě osobně přišlo, že na těch fotkách mohlo být zachyceno úplně cokoliv a z každýho divnýho fleku na fotce se tu nemusela dělat hotová senzace. Vůbec nepopírám existenci nadpřirozena, jenom se ze mě stal až příliš velký skeptik než abych něčemu takovému alespoň z poloviny uvěřila.
V peřině (2011)
Řekla bych, že ani ti nejmenší nemají zapotřebí se koukat na takhle uhozenou pohádku. No, a konec konců i Roden v jednom z rozhovorů uznal, že si není jistý jestli se tahle pohádka povedla.
Madonna Live: The Virgin Tour (1985) (koncert)
Roztomile neohrabaná a začínající Madonna na svém prvním tour. Jen škoda Borderline a Burning up, které na záznamu chybí, i když na tour byly. Na druhou stranu Gambler je tam tak trochu navíc. Jde z toho čirá radost a to mě nutí se na to koukat znovu a znovu.