Poslední recenze (16)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Tak tady je to jasných pět hvězd. Dal jsem si postupné repete a u sledování každého dílu se příjemně odreagoval a pobavil. Je pravda, že nové díly už nejsou tak dobré jako ty staré - příběhy jsou méně promyšlené - ale humor se dokázal přizpůsobit dnešní době (jak jinak taky na TV obrazovkách přežít, že) takže i u nich jsem se bavil a občas se přece jen nějaké ta vybroušenější epizodka dostavila. Samostatnou kapitolou jsou pak čarodějnické speciály, které mám nejraději (obvzláště tím víc, kolik parodovaných filmů znám). O perfektním dabingu se snad ani zmiňovat nemusím.
O dívce, která proskočila časem (2006)
Celkově na mě film působil příjemně a plynule ubíhal. Téma cestování v čase a různé návazné paradoxi mám rád, ovšem zde hlavní roli spíše hrali vztahy hlavních hrdinů, což ke konci přerostlo možná až v moc velkou romantiku. Rozhodně netradiční animák na který se určitě někdy opět podívám.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Pamatuju si, jak mě mrazilo, když jsem na základce viděl Zachraňte vojína Ryana. A pak ještě víc při tomhle seriálu. Jestli po tomhle někdo nepochopí, jak je válka špatná a co museli ti lidi při tom protrpět, tak vážně nevím. Jeden z nejlepších seriálů - těch dramatických určitě - co jsem kdy viděl.