Recenze (20)
Ikony Kamila Střihavky - Matěj Ruppert (2024) (epizoda)
Nevšední dokument o hudbě, který má konečně další sérii. Není co vytknout.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Jsem fanoušek série, ale tohle už je opravdu konec. Střih akčních scén mi dělá blbě… mám pocit, že se jim v jedné sekundě povedlo minimálně 6 prostřihů.
Byl jsem Youtuber (2018)
Jirka má to štěstí, že v pozadí má svého bratra, který mu dle mého názoru velmi pomohl se značkou “Jirka Král” a velmi dobře si spočítali, že doběh jeho videí bude nějakou dobu trvat. Dokument stojí za shlédnutí a s některými myšlenkami se i ztotožnuji.
Anihilace (2018)
Po dokoukání jsem si říkal, že to atmosférou bylo stejně pochmurný, jako ten film odehrávající se ve vesmíru, kde si ten psychopat myslel, že je Bůh...
Pozůstalí (2014) (seriál)
První série byla super a pak to začlo jít z kopce. Přijde mi to jako horší Six Feet Under, začátek 2. a 3. série doprovází zbytečné záběry - proč ten pravěk a 19. století? Za první sérii dávám lepší hodnocení.
Logan: Wolverine (2017)
Film byl slabší, k ději mě to moc nepřipoutalo, ale ztráta času to také není. Dávám 2,5* a půl * za závěrečného Cashe.
Na návštěvě (2015)
Až nebudete vědět co s dětma, tak je pošlete za dědou a babičkou....myslím, že tu máme adepta na nejlepší horror 2015. Místy atmosféra jak v Blair Witch, herecké obsazení slušné. Jediné, co mne neohromilo byl konec, ten byl spíš komediální - mohli dodržet doslovný význam "found footage"
Lída Baarová (2016)
Scénář mohl být daleko lepší, místy dost pokulhával. Pojetí "staré" Lídy jako vypravěče se mi líbilo, taktéž kostýmy bych kladně ohodnotil. Na české poměry dobré.
Everest (2015)
Tuto tématiku mám rád a myslím, že se jedná o kvalitně natočený film.
Marťan (2015)
Knížku jsem četl a moc se mi líbila, film bohužel ne. Špatné efekty, vynechány podstatné a napínavé pasáže a ponechány naopak ty, které se mohly vystřihnout. Film na mě nepůsobí uceleně.