Oblíbení režiséři (10)
Za sérii Smrtonosnou zbraň, ale taky třeba za Mavericka nebo Spiknutí...natočil s Gibsonem jeho nejlepší kousky.
Oscar, Záměna, Cesta do Ameriky nebo Špióni jako my...komedie mu dou jako málokomu.
Podle mě nejlepší režisér...Kmotr a Apokalypsa netřeba jmenovat, ale taky třeba Dracula, Dravé ryby nebo odlehčenější kousky jako Peggy sue se vdává.
Ten jeho obličej mi je hrozně nesympatickej, ale co naplat když natočil Neúplatný a Hadí oči.
Četa a Wall Street hodně dobrý, Doors už mě moc nebere, ale jeden čas to byl snad můj nejoblíbenější film což se taky počítá no a hlavně Vítězové a poražení...
Král popcornu...nejradši mám od něj Indiana Jonese a Poslední křížovou výpravu. Nějak dycky když koukam na film od Spielberga tak mám z toho takovou správně rodinnou náladu i kdyby šlo o německý fekál porno.
Točí nejlepší animáky a je to šéfík Pixaru.
Sám doma je klasika a mám slabost i pro jeho nedoceněný kousky jako Druhá nebo první nebo Andrew.
Terminátor, Vetřelci, Pravdivé lži no co dodat a navíc Titanic který taky řadim mezi svý nejoblíbenější filmy, mrzí mě že něco takhle velkolepýho sem neviděl v kině. Avatar taky fajn sice ze mě vyšuměl ale v kině sem si ho užil.
Krom toho že natočil Krotitele duchů udělal z Arnieho těhotnýho kašpara, zkrachovalýho policajta co hlídá malý caparty nebo ho dal do tandemu s Danny De Vitem a udělal z nich dvojčata. Mám jeho komedie rád, škoda že od Evoluce nenatočil nic dobrýho stejně jako Landis.