Poslední recenze (6)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Je to pecka, Marvel opět nezklamal.
Matrix Resurrections (2021)
Naštěstí jsem se zařadil mezi ty, které film potěšil. Matrix vzkříšen.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tohle jsem chtěl vždy vidět. Díky.