Recenze (1 320)
Klokan Jack (2003)
Pro mě je to jen senzační oddychovka a tak to má být. Na nic si nehraje, pobaví a po shlédnutí upadne v zapomění. ( 27.2.15/MAC )
Kingsman: Tajná služba (2014)
Matthew Vaughn se vrátil a spolu s ním i to co umí nejlíp extrémní akci a vtip. Jako vždycky je všechno krásně promyšlené, každá postava má charakter a vtip a režisérsky je vše zvládnuto na jedničku. ( 22.2.15/KINO Frýdlant nad Ostravicí/Sčítání lidu: 25 ) ( 6.6.15/PC ) (1xshlédnuto/TV) ( 17.10.18/TV)
Co jsme komu udělali? (2014)
Jednoduchá komedie, která mi dokázala vykouzlit usměv na tváři a jedna z mála komedii, která za to stojí. A tento rasismus je stravitelný i pro černochy, muslimy, čínany a i židy. Mimochodem takové filmy by mohli začít dělat i češi, ikdyž by to těmi vybranými herci určitě zkazili. ( 26.2.15/MAC )
Ouija (2014)
Já bych neřekl že je to tak špatné, jak ukazuje hodnocení. Nějákou iluzi strachu to ve mě zanechalo a minimálné tři, čtyři scény za to stály. V mnohých hororech se nedočkám ani tohoto. ( 25.2.15/MAC )
Padesát odstínů šedi (2015)
Na tento film jsem šel s otevřenou hlavou a ani jsem nemusel, minimálně prvních čtyřicet minut. Protože scény ve kterých nedominuje sex jsou v rámci mezí skvělé, ale ty ostatní no já navím a taky moc nevím pro koho je tento film určený. Pro muže moc není jelikož má k pornu celkem daleko a pro ženy je trochu moc drsny a jestli ne tak bych se mohl začít bát chodit do postele a proč? Dějou se tam špatné věci. Celý tento film na mě nepůsobil odpudivě a ani přitažlivě. Viděl jsem ho a podruhé ho neuvidím. Jediné co mě na tomto filmu naštvalo je jeho konec, který je opravdu neodpustitelný. Anální fishting režisérce za toto málo, ale chápu že tímto filmem chcou nahrabat co nejvíc peněz ikdyž by se celý tento přiběh vlezl do tří hodinového filmu. ( 16.2.15/Cinema City/Sčítání lidu:40 )
Loupež na úrovni (2013)
Nadprůměrné béčko, jenže je to spíše krimi než komedie, ale to je jen dobře protože být to jen o trochu nabitější vtipem ublížilo by mu to. ( 15.2.15/PC )
Šéfové na zabití 2 (2014)
V porovnání s prvním dílem to moc neexceluje, ale pokračování takovýchto filmů většinou dopadne mnohem hůře, ale jako taková milá oddychovka na večer to funguje. Zasmál jsem se a to znamená že to splnilo svůj účel a dokonce mě ten film dokázal překvapit. ( 12.2.15/PC )
Dom Hemingway (2013)
Filmy tohoto typu potřebují jen jednu jedinou věc a to dobrého vůdce a tento film na to nejspíš zapoměl a tímpádem to dopadlo tak jak to dopadlo. ( 10.2.15/MAC )
Děti ze stanice Leningradská (2005)
No na toto by se měl podívat každý který si myslí že se má špatně. ( 10.2.15/MAC )
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Aneb jak potopit YouTubery.... Nápad tohoto konceptu je sice dobrý, jenomže toto není spontální a žádný z zůčastněných nemá šanci svoji osobu prosadit. ( 8.2.15/MAC )