Oblíbené filmy (9)
Mluv (2004)
Ip Man (2008)
Ip Man 2: Legend of the Grandmaster a Ip Man-The Legend is Born pravdaže tiež výnimočne perfektne
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
nevosli mi:Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest a Pirates of the Caribbean: At World's End bez kompletu to nije ono som zcedava na 4
Přes noc třicítkou (2004)
Zápisník jedné lásky (2004)
Resident Evil (2002)
samozrejme aj ostatne diely ale nemozem ich pridať pretože mi nevide miesto na ine
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
zboznujem vsetky potterovky tesim sa na marcove soboty
Keith (2008)
Mozem podotknut ze to je film ktory pohol moje myslienkove pochody.snad sa tam niekto najde v tom filme ako ja