Poslední recenze (36)
Star Trek: Picard - Konec je začátek (2020) (epizoda)
Star Trek je mrtev, at žije Star Trek! Je to úplně jiné a Gene Roddenberry by se asi hodně divil, ale na rozdíl od dětinské ENT a smyslu zbavené Discovery má tohle co nabídnout i letitým fanouškům TOS a novogeneračních ST seriálů. Jsem zvědavý, jak se to bude vyvíjet. Engage!
Duše severu (2018)
Krásnej film. Bral jsem ho i dost osobně, jelikož jsem trochu v podobné situaci jako hlavní hrdina, ale i tak to je mnohem víc než obyčejný dokument a hodně dojemný film.
Akta X - Můj boj 3 (2018) (epizoda)
Říkám si, jestli tohle není díl už jen pro fanoušky, kteří znají celou mytologii a dovedou se tomu smát. Jsou tam neuvěřitelně vtipné scény, ale je potřeba se na to povznést a brát to spíš jen jako díl pro pamětníky. Rozhodně ne vážně, a to ani ve fantazii! Mě se to fakt líbilo :-) (Jinak je to samozřejmě hovadina; ten seriál měl dobré díly v prvních pár sezónách, počínaje 4 to začalo upadat, ačkoli perly se sem tam najdou skoro v každé sezóně; v tomhle duchu je tohle poměrně zdařilý díl, navíc se u něj dokážu pobavit, ačkoli to člověk musí brát spíš už jen jako sentimentální komedii :-) Podle mě konečně zdařilý comeback)