Oblíbené filmy (10)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
I přes některé nedostatky, mám tento film rád především svou surovostí hned na úvod.
Říše slunce (1987)
Nádherný film, stejně starý jako já.. a ten záblesk atomové pumy je něco neskutečného
Varianova válka (2000)
Yamato - Loď smrti (2005)
Mě se tenhle japonský velkofilm dost líbil, jde z něj cítit ta japonská kinematografie :)
Na konci všech válek (2001)
Mám ten film fakt moc rád, ale nemohu se zbavit toho dojmu, že jeho rozpočet byl nízký.
Hitler: Vzestup zla (2003)
Moc povedený životopisný film o Adolfovi i jednotkách SA.